Terça-feira, 14 de Fevereiro de 2012

    •  
       
       
       
      Nederlandse tekst onderaan
       
      I am master in Essential Reiki 
      I like to give Reiki treatments and Initiations.
       
      I also learned how to do donna Eden´s energy healing,
       
       quantum touch
       
      and triger-point massage
       
      Access Consciousness Bars
       
      I can give a creneo sacral sesion
       
      I work whit my intuition to embrace your body
      whit what it likes at that special moment of need.

      I love energy exchange
      also  estrela's
      all you do comes back to you.

      Welcome 
      For more info phone 238601326
      or mail leenvanmelle@yahoo.com
      or contact me through www.e-beira.com




      on a Saturday 
      I would like to give a Reiki I initiation
      it takes at least 3 hour 
      to all people who are interested 
      I will start whit and explanation for reiki I.
      Than we share some Veg.food . 
      In the afternoon do the initiation
      And exercises .

      I would like to give  II Or III initiation
      It takes t least 3 hours
      to all people who are interested  
      I would start whit a meditation and the
      explanation of the symbols for Reiki II or III
      Than we share some Veg.food . 
      In the afternoon do the initiation
      And exercises .
      Let me know when it fits you best.

 

 

P3250091.JPG

 

The world needs a lot of healing so there is no price.

 

 

 

 

Ik ben meester in essentiële Reiki
Ik wil graag behandelingen en inwijdingen geven

https://www.youtube.com/watch?v=vWnBO6q5kvA

Ik leerde quantum touch
 
en toegang tot bewustzijn Bars 
van Access Consciousness

Een sessie vindt meestal liggend plaats zodat je optimaal kunt ontspannen en ontvangen.

Door het met de vingertoppen zachtjes aanraken van de 32 Bars punten door de behandelaar vindt er een energiestroom plaats. Je kunt dit vergelijken met het aanraken van de polen van een batterij.

Een Bars sessie duurt ongeveer 1 tot 1 ½ uur.

Door aanraking van de Bars wordt de energie van de vastgezette ervaringen die op de harde schijf zijn opgeslagen verwijderd.

 en Triger-point terapie
 
Ik kan een sesie craneo cacrale terapy geven.
https://www.youtube.com/watch?v=cytPjVt6JSI
 
Ik werk met mijn intuitie om je lichaam te geven
wat het op dat speciale moment nodig heeft.

Ik hou van enerie uitwisseling

ook van estrela´s
alles wat je doet komt naar u terug.

welkom
Voor meer info telefoon 238601326
of mail leenvanmelle@yahoo.com
http://leen.blogs.sapo.pt/4092.html

 Op een dag wil ik graag een Reiki I initiatie te geven 

dit duurd minimum 3 uur
aan alle mensen die geïnteresseerd zijn
Ik zal beginnen met en verklaring voor reiki I.
Dan kunnen we Veg.voetsel delen.
In de middag geef ik de initiatie
En oefeningen.
Laat me weten wanneer het u het beste past..

 


Ik wil graag een Reiki  II of III initiatie te geven
dit duurt minimum 3 uur
aan alle mensen die geïnteresseerd zijn
Ik zal beginnen met en verklaring van 

de symbolen voor Reiki II of III leren .
Dan kunnen we Veg.voetsel delen.
In de middag geef ik de initiatie
En oefeningen.
Laat me weten wanneer het u het beste past.


 

publicado por Leen Hiking às 08:22